2007. március 31.

Viktor's birthday party



Bocsánat a cím miatt, de voltunk a Snake-bárban is, és akkor már nem lehet magyar címet adni, hogy pl. „Viktor szülinapi bulija”. De kezdjük az elején.
Hivatalos kezdési időpont nem volt, csak az, hogy 7-8 óra között kezdődik a mulatság. Ennek ellenére kicsit kínos volt, hogy a Zoliék, akik a Grétát is hozták, csak negyed 9 körül értek ide. Nem vagyunk mi hozzászokva az ilyen pontatlansághoz :)) De nem volt senkinek lelkiismeret furdalása, mikor elkezdtünk enni a Zoliék nélkül. Meg kell, hogy dícsérjem a testvéremet, aki egész délután a kaját csinálta. Tésztasaláta volt az előétel, aztán párolt rizs kínai szószos sült csirkemell-kockákkal, meg sima sült csirke. Nagyon jól sikerült mind. Mindenkitől pezsgőt, bort vagy pálinkát kaptam ajándékba, amit nagyrészt el is pusztítottunk. A Krisztián viszont igazán jól ráérzett, hogy mire van szükségem: a tőle kapott szatyorban egy 645 Ci lapult. Kabrió, ahogy nézem, legalább 21 colos felnikkel, grafitmetál színben, fekete bőrrel.
A vacsora és az összes pezsgő elfogyasztása után éjfél felé átmentünk a Snake-be, ahol a szokásos hangulat fogadott bennünket. Nem tudom már, hogy mennyi időt töltöttünk ott, de szerintem viszonylag rövid idő után a Kati elvitte haza a Nórit meg a Krisztiánt, aztán meg visszajött értünk. A Fefe meg a Csúcs maradtak még, én viszont hazamentem a Katiékkal. A probléma csak az volt, hogy el kellett kérnem a Feró kulcsát, mivel nálam nem volt, így meg neki nem maradt. Úgyhogy miután hazaértünk, még keróval(!) visszamentem a Snake-be. Ahogy bekanyarodtam az udvarra, egyből a Fefe hangját hallottam meg: „bravó”. :) Találkoztam a Vandával is, akit biciklivel átvittem a szomszédos Detox Café-ba, ami felejthetetlen élmény volt mindkettőnk számára :) A Detox-ban egy igazi legendával találkoztam Palai Péter személyében, akivel váltottunk pár szót, majd rövid Snake-es kitérő után hazafelé vettem az irányt. Így telt ez a szép nap. Köszönöm mindenkinek, aki a részese volt és megemlékezett a szülinapomról!