2007. március 20.

Átalakulás

A Vikiszava hivatalos netes indulása óta teljes mértékben elhanyagoltam a blogomat, ami nem is csoda, mert azt akartam, hogy az új oldal vegye majd át ennek a szerepét is. De a Vikiszava jelenleg rossz, nem tudok rá cikket feltölteni. Ez mondjuk elég hülyén hangzik, hogy rossz egy weblap. Igazából én vagyok hülye, mert nem értek hozzá. A Blogspot viszont egy hülyebiztos hely, itt nem lehet elrontani semmit, legalábbis eddig nem sikerült.
A Vikiszava elromlásán kívüli másik ok, amiért újraélesztem ezt a blogot, hogy Juhász Tamás barátom huzamosabb ideig Németországban tartózkodik, és megígértem neki, hogy megosztom majd vele az itthon történteket. Mindent persze nem tudok, de azért több lesz, mint a semmi. Ja és úgy érzem, hogy fotóblog lesz. :)

Nincsenek megjegyzések: