2007. március 20.

Pláza fíling

Tomi március 9-ei búcsúvacsorájáról, és az azt követő eseményekről most inkább nem szólnék, az illetékesek úgyis ismerik a történetet és már a legendákat is. A lényeg, hogy 10-én szombaton dolgoztuk le a 16-ai pénteket, hogy négynapos hosszú hétvége lehessen. Kialvatlanul, másnaposan mentem dolgozni, ami nem egy jó dolog. Voltam a Vertikum Kft. telephelyén traktort fotózni, de olyan furán éreztem magam, hogy alig tudtam állni a lábamon. Délutánra kicsit jobban lettem, és a Popival megbeszéltük, hogy átmegyünk Kecskemétre megnézni a Katit, aki utazás-kiállításon vett részt a helybeli Piroska Tours munkatársaként. Amikor végzett a Kati, elmentünk a Malomba kajálni, és persze a McDonald's-nak szavaztunk bizalmat. Itt csináltam pár portrét a Zoliékról, meg néhányat csak úgy, amíg a Kati ruhákat nézett egy butikban.


Kettőslátás: Popi és Kati a McDonald's-ban


Plázafíling: Próbababa abban a boltban, ahol a Kati gatyát nézett, de nem talált, vagy nem volt elég pénze

„Ő és én": Popi pattogatott kukoricát eszik, miközben a Kati a plakát mögötti üzletben ruhákat mustrál

Nincsenek megjegyzések: