2007. május 12.

Nyáron taknyosnak lenni...

...a legrosszabb. Jó idő van, ráadásul hétvége, én meg beteg vagyok. Tegnap kezdődött, és nem gondoltam, de mára sokkal durvább lett. Torokgyulladás, láz - minden, ami kell. Borzasztó.
De tegnap legalább sikerült megszereznem a Szabadság szerelem c. filmet dvd-n, és délután meg is néztük a Fefével. Láttam már a moziban, ami azóta is életem legjobb mozis élménye, és szerintem az is marad. Ezért szerettem volna megszerezni a filmet. Ezt a képet akkor csináltam, miután filmnézés közben felhoztam magamnak egy nagy korsó teát. A tea ugyanis minden betegségre jó.
A képet kézből, nagy érzékenység (ISO 1600) mellett csináltam, mivel be volt sötétítve, ezért elég zajos lett, de a hangulata szerintem jó.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

ahha..szóval megnéztétek a Fefével..ahhammm..

Névtelen írta...

jujj! van órád is,nem semmi hova fejlődik ez az oldal:) csak így tovább!:)

Palásti Viktor írta...

:)
Köszi "á"!
Az óra elhelyezése a Vikiszava blog fejlesztési projektjének első és egyetlen állomása. Véletlenül találtam, és büszke vagyok, hogy sikerült egyedül beüzemelnem.

Névtelen írta...

én is nagyon büszke vagyok rád;) hihi:D de mi az h egyetlen...

Palásti Viktor írta...

Nem tervezek további fejlesztéseket, mert nem tudok mit. Ha van valami ötleted, oszd meg velem.

Névtelen írta...

nincs (még) de akkor rajta leszek az ügyön,amúgy is unatkozós kedvemben vagyok majd elböngészgetek már a neten neked..mindent a VIKISZAVA blog érdekében!

Palásti Viktor írta...

Aranyos vagy, köszönöm! :)

Névtelen írta...

erre most nem tudok mit lépni:P majd legközelebb folytatjuk a cseverészést:)

Névtelen írta...

no varázsoljuk azokat a köveket;)