2007. július 17.

Kavics a fagyiban!


Bizony! Ha hiszik, ha nem, ma a város legjobb fagyizójának, a Kékjuharnak a fagyijában kavicsot találtunk. Vagyis nem én, hanem egy ismerősöm, akivel véletlenül futottunk össze délután a fagyizó előtt, miközben épp azon agyaltam, hogy mit kérjek.
El kell mondani, hogy a rendkívüli hőség miatt megolvadtak a fagyik a baloldali hűtőpultban, mert olyan erővel sütött oda a nap, a felette lévő napernyő pedig nem árnyékolta le eléggé. De nem is ez a lényeg, hanem hogy az ismerős hölgy egyszer csak érdekes objektumot vett észre a fagyijában. Először meg akarta enni, gondolván, hogy valami egzotikus összetevőre bukkant az angol puncsban, de csakhamar rájött, hogy fogait túlzott követelmény elé állítaná a kis, kemény valami. Kivette hát a szájából, és rövid tanulmányozás után megállapította, hogy kavics lehet. Ezután tudományos bevizsgálás céljából elkértem tőle a titokzatos tárgyat. (Egy kavicsot lehet tárgynak nevezni?) Szóval elvettem, és miután sikerült megkarcolnom vele a járdát, én is bizonyossá váltam, hogy ez tényleg egy kavics.

A tízforintos természetesen nem arany, nem is sárga, csak naplementekor csináltam a képeket, extrém meleg fénynél. A pénzen a nap színe tükröződik

A képeken egy tízforintos társaságába helyeztem, hogy érzékeljék a méretét. Nem szép dolog. Ha ez a fagyiteszt során történt volna, biztosan kap néhány minuszpontot a Kékjuhar cukrászda. Reméljük, hogy egyedi esetről van szó, és soha, soha nem fordul elő többé. Az ugyanis megbocsáthatatlan lenne.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

a fagyiban lévő kéretlen adalékanyagok nem ritkák. én már találkoztam üvegszilánkkal, léggyel, kicsi muslincákkal, hajszállal is. úgyhogy együk nagy odafigyeléssel a fagyit, ne csak eszetlenül nyaljuk, sőt ne is harapjuk!:)

Palásti Viktor írta...

Köszönöm a hozzászólást! Örülök, hogy egy bennfentestől kaptunk megint értékes információkat. Viszont megrémiszt, amit írtál. Hogy kerülhet például üvegszilánk a fagyiba?

Névtelen írta...

pl:ha kehelybe kéri a vendég a fagyit,könnyen lehet h el van repedve a kehely széle.és máris ott a baj.ez egy variáció erre..