2007. július 6.

Vanduska és a cipőcsere


Vandáról egy képet sem mutattam még, pedig róla készítettem a legtöbbet. Bár igaz, hogy régen voltunk már fotózni, de ma bepótoltuk. Találkoztunk a városban, aztán hazavittem, mert mondta, hogy cipőt szeretne cserélni, mert fáj a lába. Oké, amíg bement a házba, addig én telefonáltam, mert pont hívott valaki. Vártam egy kicsit az udvaron, és épp azon gondolkoztam, hogy mennyi ideig tarthat egy cipőcsere, amikor megjelent mellettem a rotweilerük, akivel soha nem találkoztam még. Eddig csak rács mögött, bekerítve láttam, és azt gondoltam, hogy azért, mert nyilván egy medveölő vadállat. Szóval ahogy gondolkoztam, mi tarthat ennyi ideig egy cipőcserén, hirtelen ott termet mellettem a négylábú. Próbáltam megőrizni hidegvéremet, és lassan elindultam a ház felé, remélve, hogy ott menedéket találok. Erőt vettem magamon, és elhatároztam, hogy akkor is bejutok a házba, ha letépi az egyik lábamat. Bejutottam, és közöltem Vandával és Timivel, hogy kiszabadult a vadállat, mire mérhetetlen nyugalommal közölték, hogy igen, tudják. Vagyis nem kiszabadult, hanem eleve kiengedték, és nem is vadállat, mert jámbor, mint egy boci. Ja és a poén, hogy ekkor jöttem rá, mi tart olyan sokáig Vandusnak: elkezdett muffint sütni. Sajnos nem mindig tud a feladatra koncentrálni :) A muffin viszont finom lett, bár a csokidarát majdnem elfelejtette beleszórni a tésztába, még mielőtt betette volna a sütőbe. Miután benyomtuk a sütit, sikerült elindulni fotózni.


Szerencsére remek fényviszonyok voltak, ennek ellenére nem csináltunk túl sok képet. Ennek oka pedig az volt, hogy a napraforgós helyszínről elindulva furcsa jelenségeket produkált a Primera (anyukám autója). Rángatott indulásnál, a kuplungpedál pedig érezhetően rezonált menet közben. Én ennyit tapasztaltam, a lemezek alatt nyilván komolyabb a probléma. Zoli később ránézett, és nem ígért semmi jót. Állítólag a kuplungtárcsa ment szét. Na de erről majd legközelebb.


Itt még nem volt baja. Vagyis dehogynem, a kuplung nagyon régóta csúszott már, de úgy néz ki, most adta meg magát

Nincsenek megjegyzések: