2008. szeptember 7.

Nagykőrösi napok


Ritkán van Nagykőrösön komoly rendezvény, de ez a mostani, ami szombaton és vasárnap zajlott Nagykőrösi Napok néven, egészen nagyszabású volt. Ilyenkor kitelepülnek a város vállalkozói, mármint aki meg szeretné mutatni magát a közönségnek. Mindez borfesztivállal kiegészítve rendesen vonzza az embereket.

Tegnap nem töltöttem ott sok időt, de ma a nap nagy részében kint voltam. Amikor odaértem, találkoztam Seatos Mónival, aki épp reggelizni indult a közeli étterembe, aminek nem írnám le a nevét, mert nem érdemli meg. A probléma csak annyi volt, hogy amikor a pincér kihozta Móni rántottáját, abban vöröshangyák mászkáltak. A teraszon ültünk, úgyhogy bementem kérni egy szalvétát, hogy kiszedjük a hangyákat az ételből. Ez felkeltette az egyik pincér figyelmét is, aki megkérdezte, hogy mi a probléma. Miután vázoltuk neki a helyzetet, felajánlotta, hogy hoz egy másikat, illetve bármi mást az étlapról, de Móni jó érzékkel inkább lemondott a további kísérletezgetésről azon a helyen. Utána minden jóra fordult, mert a Kinizsi sátrából finom pizzát sikerült beszerezni, amit ráadásul ajándékba adtak, úgyhogy nagyon örültünk. Nem is okozott csalódást, legalább olyan finom volt, amilyen jól nézett ki.

A Brill standján sokféle autó állt a kis Seat Ibizától az Audi A3 kabrión keresztül a VW Passat CC-ig, melyet még városunk polgármestere is megcsodált. Úgy láttam, tetszett is neki.

Délután ötkor másfél órás Bikini koncerttel zárult a Nagykőrösi Napok programja, ami egész jól sikerült. A marha meleg ellenére is tömve volt emberekkel a színpad előtti nézőtér. Most elég keveset fotóztam, de úgy tervezem, hogy jövőre komolyabb beszámolót írok erről a rendezvényről.

A Kevecom Kft. sátra

Ételből és italból nem volt hiány

Nincsenek megjegyzések: