2007. június 1.

Egy ötletes reklám

A miénknél fejlettebb kultúrákban már jó ideje rájöttek, hogy a humoros reklám hatásosabb, mint az unalmas. Magyarországon ugyanakkor még mindig több a pocsék tévéreklám, mint az igazán jó. Javul ugyan a helyzet, de úgy tapasztaltam, hogy az átlag magyar ember primitív ahhoz, hogy értékelje a kreatív, esetleg művészi megoldásokat reklámok - és minden más - terén. Ezért felesleges is a magyar közönségnek igényes, szellemes reklámot bemutatni, mert úgysem fogja fel. Remélem tévedek. Bárcsak ne lenne igazam abban sem, hogy ez a Fabia reklám soha nem fog eljutni hozzánk.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát ez nagyon ÉDES:)
amúgy a kedvenc reklámjaim most -amik talán kiemelkednek a magyar reklámok közül mostanság--bár nem nagy szám de mégis talán.....na szóval értöd?!:)- szóval azok a milli kaukázusi kefíres reklámok,és ezt most nem azért mondom mert egész nap azt kóstoltattam:) hanem amúgy is tetszettek már.
és akkor szart is kéne mondani...bár azt most nem tudok de ha bekapcsolnám a tvt tuti látnék egyből egyet kettőt..amúgy nem gáz hogy a sajtó egyik másik szabályát áthágtam?:)itt a káromkodást és a reklámot értettem ezen...mert akkor meg kitörölheted:Pmármint a kommentemet:) de amúgy kb én vagyok a legnagyobb vikiszava rajongó:)én írtam a legtöbbet kb eddig... tipp: indíts egy nyereményjátékot! aki a legtöbb kommentet írja, az kap eeeegy...:)majd ezt még kitalálOM:):) na jóccak,én mentem aludni..holnap várnak a kaukázusi kefírek:D

Névtelen írta...

jajj, míg el nem felejtem "kedves tv néző gyerekek", hát milyen nap van ma?:)
megfejtés: HÁT NYÁÁÁÁÁÁR VAN!!!!!!! mostmár irreverzibilisen!! bezony..

Palásti Viktor írta...

:))
Köszönöm az újabb kommenteket. Ha látom, hogy kettővel gyarapodott, mindig tudom, hogy Te írtál, aztán hozzátettél még valamit :)
A kaukázusi kefíres reklám most nem ugrik be (amúgy biztos nagy kamu, már a nevéből ítélve), de majd figyelem, hátha látom a Barátok közt szünetében.
Szabályt sért a káromkodás meg a reklám a sajtóban? Én ezt nem is tudtam! Az előbbi már biztos nem zavar senkit, a reklám meg... szerintem mehet az is nyugodtan. Az max. reklámérdekeket sért. Pl. ha csinálnék rólad képeket, amin Coca Colás pólóban lennél, de közben a Pepsi épp 1 millió forinttal támogatott volna, akkor nyilván kikockáznám a Cola reklámot, illetve véletlenül sem írnék róla. De így, hogy nincsenek hirdetőim, mehet minden. Ne parázz :)
Egyébként meg örülök, hogy mindig írsz, és majd a jutalmadat is kitaláljuk.
Jó kefírezést holnapra!

Palásti Viktor írta...

Ja és igen, hivatalosan is nyár van! Nagy öröm ez!