2007. december 23.

A halál torkában


Kis híján tragédia történt ma délután a Csónakázó tavon. Annyira azért nem volt veszélyes, mint ahogy a cím alapján gondolnák, de a média már csak ilyen: kellenek a hatásvadász címek.
A történet ott kezdődött, hogy Zoli felhívott délután, hogy azonnal menjek a Csónakázó tóhoz fényképezni, mert Katival ott koriztak, és pont arról beszélgettünk a minap, hogy a 2009-es naptárukhoz majd kellene néhány téli, havas kép is. Nem voltam rest, azonnal felkerekedtem, és a helyszínre siettem. Ott találkoztam Tomival is, és a tó jegén elkezdtünk beszélgetni, meg közben fényképeztem is.

Aztán kitaláltuk, hogy menjünk át megnézni a közelben létesült új műfüves focipályát. A befagyott tó túlsó felére érve viszont egyszer csak hangos reccsenés kíséretében süllyedt pár centit a jég. Mivel nem szakadtam még bele jeges tóba, nem tudtam, hogy ez mennyire volt komoly figyelmeztetés, de ahhoz elég volt, hogy a lehető leggyorsabban elhagyjuk a jeget. A partra lépve kicsit megnyugodtunk, aztán elmentünk egy elég gagyi teremfocimeccsre, ahol megállapítottuk, hogy a „fotball” észjáték, a játékosok viszont nem gondolkodnak eleget.

1 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Tetszett a leírásod, és a megjegyzésed is, amit a média hatásvadász címhasználatára eleresztettél :) Azért örülök, hogy komolyabb veszélybe nem kerültél sem te, sem a többiek.

Grati a forgalomugráshoz is. Kívánom, hogy ezentúl ez az új maradjon a látogatottság minimum szintje :)