2007. december 13.

Új címen a Vikiszava

A Vikiszava mindig igyekezett követni az olvasók kívánságait, bár hozzá kell tenni: általában jelentős késéssel. Így volt ez tíz éve, amikor szkennert vettem, hogy képek kerülhessenek az újságba, így volt 1998-ban, amikor megdupláztuk az újság terjedelmét és kibővítettük a rovatokat, és ezért érkeztünk el a következő mérföldkőhöz is: végre önálló internetes címen érhető el a Vikiszava. Az olvasók kívánsága is volt ez, mert a régi cím túl hosszú volt, és nem könnyen megjegyezhető.
Bár korábban voltak már hasonló kísérletek, például a 90-es évek végén, de akkor az internetes megjelenésből vadhajtás vált a papíralapú újság mellett.
Akkor is, és most is MiLiO volt az, aki megoldotta a dolog technikai részét, úgyhogy ezúton is szeretném köszönetemet kifejezni neki. Köszi!
A Vikiszava elérhető a régi címen is, de minek, amikor az új sokkal egyszerűbb: vikiszava.net
(Működik www-vel és anélkül is, én az egyszerűség híveként az utóbbi változatot javaslom)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó lett! Mondjuk nekem könnyű volt, mert csak a blogrollomban rákattintottam. :-)

Én is váltottam amúgy, aztán lesz majd saját domain is... egyszer... ha nagy leszek... :-)