2007. december 1.

A tél első napja

Kicsit meglepődtem, mikor realizálódott bennem ma dél körül, hogy december elseje van. De ha a tél minden napja ilyen szép lesz, akkor jöhet, semmi kifogásom ellene. Csináltam délelőtt néhány képet a városban, ami hamarosan látható lesz a Nagykőrös blogon, ráadásul tartogatok még oda egy nagyobb meglepetést is, csak egyelőre nem merem feltenni.

Délután pedig sikerült rávennem Ágit, hogy menjünk el fényképezni. Igaz, hogy múlt héten még ő mondta, csak akkor nem jött össze. Ma viszont igen, és ráadásul olyan képek születtek, mint amilyeneket szerettem volna. Vagyis nem vagyok csalódott a végeredményt illetően, ez pedig nem mindennapos dolog. Remélem, nem csak nekem tetszenek.

Most viszont megyek, mert itt vannak a barátaim, és főznek valamit. Kérdeztem, hogy mi lesz az, de egyelőre csak annyit mondtak, hogy azt majd menet közben találják ki. A részletekről lehet, hogy beszámolok majd, de azért ne vegyenek mérget rá.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én, mint az Ági anyukája, igazoltan elfogult vagyok ezekkel a felvételekkel, de időnként még én is rácsodálkozom néhány különleges beállításodra, amin új arcát láthatom.Úgy láttatod, ahogy gondolataimban, ha távol van is tőlem, mindig látom: nagyon szépnek! Köszönöm!

Palásti Viktor írta...

Én köszönöm ezt a szép hozzászólást! Ennél nagyobb dicséretet nem is kaphattam volna.

Névtelen írta...

én meg csak irulok pirulok :$..hmm hm..:)