2008. február 13.

Üdvözöljük együtt Ladár Leventét!

Az alábbi cikket Ladár Lajos barátom küldte, illetve a kisfia, Levente, amit ugyan kicsit furcsállok, de az anyag exkluzivitása és hírértéke miatt nem szeretnék kételkedni. Külön öröm, hogy Levi rendszeres tudósítást ígért. Várjuk szeretettel!

Sziasztok, Ladár Levente Lajos vagyok, szüleim Váradi Tímea és Ladár Lajos. 2008 január 14-én, 18:38-kor születtem Budapesten, az I. számú Női Klinikán. Súlyom szerint nem szumónak készültem, 1980 grammal láttam meg a napvilágot és a 35 hét alatt, amit anyuval együtt töltöttem, 46 cm-re nőttem. Első hetemet még inkubátorban töltöttem, utána egy közelebbi kórházba, Soroksár mellé kerültem. Szerencsére minden rendben van velem, a kórházi itt/ottlétet igazából a világhoz való alkalmazkodás és súlygyarapodás miatt volt javasolt.
Apuék január 31-én hoztak haza, szépen berendezett gyereksarok és gondoskó szülők vártak... és nagyszülők. A kezdetleges súly „elmaradásom” miatt aggódóknak bebizonyítottam, hogy tudok enni és hízni. 25 nap alatt 550 grammot híztam, ujjacskáim már kezdenek hurkásodni.
Köszönöm a Vikiszavának a lehetőséget, hogy bemutatkozhattam és ígérem, hogy rendszeresen hallatni fogok magamról.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

óóó, nagyon édes!