2008. február 23.

Most már minden rendben lesz, vége van!

Fa asztallapon, alulról kopogom le, hogy a fogproblémám magától meggyógyult. Mármint nem magától - ha Ön fogorvos -, hanem úgy értem, hogy saját magától elmúlt. Tényleg. Néha még fájdogál egy kicsit, de az elenyésző ahhoz képest, amilyen a hét elején volt.
A természet mégis megoldotta a problémát. A fogam csinált magának helyet, amiért ugyan megszenvedtem, de mégis itt vagyok, túléltem. Egyúttal rájöttem, megtudtam, hogy a Cataflam mekkora találmánya az emberiségnek. Nem szoktam túl sűrűn gyógyszert szedni, csak ha tényleg nagyon beteg vagyok, ami szerencsére ritka. Akkor is beérem Algopyrinnel. Viszont a Cataflam... hihetetlenül hatásos. Amikor már az egész fejemben hasogatott a növekvő bölcsességfogam felől érkező fájdalom, és már tényleg nem bírtam, akkor bevettem egyet, és fél óra alatt teljesen megszűnt a fájdalom. Úgy 5-6 órára. Szenzációs. Kétségbe voltam esve, mikor már csak egy darab maradt, de az az egy még mindig megvan. A fájdalom lecsillapodott, elmúlt. Remélem, nem is kell már írnom erről többet.
Köszönöm azoknak, akik drukkoltak az életben maradásomért, és jó tanácsokkal láttak el!

Nincsenek megjegyzések: