2008. február 2.

Egy hasznos délelőtt a Juhász fivérekkel és emocionális gépjárművekkel


Hadd kezdjem egy nagyszerű hírrel. Örömmel jelentem be, hogy a Brill Kft. mától a Vikiszava hivatalos támogatója. Juhász Péterrel, a Brill Kft. Seat szalonjának vezetőjével ma ültünk asztalhoz megbeszélni a végleges részleteket, és sikeres megállapodást kötöttünk.
Persze, ha már ott voltam, készítettem is néhány képet ezekről a gyönyörű, latinos vérmérsékletű autókról. Húha, ez már marketingduma?

Nem, a Seatok azért szépek, mert Walter da Silva és munkatársai jól tudnak rajzolni. Sőt, a Seat mostanában vesz majd új irányt. A jövő Seatjai még karakteresebbek lesznek, és talán az egyenformát sem erőltetik majd annyira. Még idén megismerhetjük az Audi A4-es méretű négyajtós modellt, aminek egyelőre a neve sem ismert, és hamarosan érkezik az új Ibiza is. Mindkét új modelltől sokat várnak a Seatnál, elsősorban persze az eladások emelkedését.

Amikor beértünk a kecskeméti Seat szalonba, Tomi megmutatta új irodáját, ami nagyon komoly, mégse csináltam róla egy normális képet sem. Pedig le akartam fényképezni, ahogy épp a Vikiszavát olvassa, de nem voltak megfelelőek a fényviszonyok. Oké, fogjuk erre. Igazából lusta is voltam, inkább az autókat akartam fotózni.

Például Peti Leon Monsterét, ami kicsit koszos volt, de így is nagyon szép.

Hadd mutassam be Juhász Pétert, a Vikiszava jótevőjét és rendszeres olvasóját. Ő látta meg először a lehetőséget, és fektette bizalmát a 'szavába. Egyébként a régi, papíralapú újságomnak is a Brill Kft. volt az egyik első és legfontosabb támogatója.
Ez itt a kistestvérem, aki szerintem épp azon agyal, hogy A4 kabrió kéne neki inkább, vagy az új A5-ös.

Ez az A5-ös, ami fenyegetően néz rám hátulról LED-es lámpasorával. Mellette az új A4-es, ami a képeken is döbbenetesen szép, de az életben méginkább.

Egy fontos pillanat. Juhász Tamás elhelyezi aláírását egy adásvételi szerződésen. Ha minden igaz, ez lesz életében a második autó, amit ő adott el. Gratulálok, Tomi! Remélem egyszer én is vehetek majd tőled egy új Leont, fehér színben, barna bőrrel, gyári napfénytetővel.

Nincsenek megjegyzések: