2008. március 4.

Milky Way hamisítványt talált a Csokifigyelő


A Twix hamisítvány után megtaláltam a népszerű Milky Way koppintását is a Tesco polcain, Wild & Whippy néven. Azt gondoltam, hogy ez biztos jobban sikerült, mivel a Milky Way nem egy bonyolult összetételű csoki. Tévedtem. Külalakra ugyanaz, csak nem olyan szépen hullámzik a tetején a csokoládébevonat.
Beleharapva összeomlik a világ: a Milky Way könnyű, lágy tölteléke helyett egy meghatározhatatlan ízű masszával találkozunk. Én mogyoróízt is felfedezni véltem benne, és igazam is van, mert az előbb megnéztem, és a csomagolásán felhívják a figyelmet, hogy „nyomokban dió- és mogyoróféléket tartalmazhat”. A kérdés csak az, hogy a dió- és mogyoróféle megnevezés alá mi minden fér be.
A bevonat nem rossz, de kevés ahhoz, hogy élvezhető legyen a fogyasztása.
Csokiteszteléskor mindig két darabot veszek, hogy ha az egyik túl finom lenne és megenném még a fotózás előtt, akkor is legyen még tartalék. Ennél most nem volt ilyen gond. A másodikat odadobtam a kistestvéremnek, és megkértem, hogy mondjon véleményt róla. Ő egy mondatban összefoglalta a lényeget: nem annyira rossz, de bőven elég belőle egy falat.
A Tescoban (máshol nyilván nem is kapni, mivel saját márkás termék) 45 forintba kerül egy, vagyis majdnem felébe kerül a híres „példaképnek”. A Wild & Whippy fogyasztását olyanoknak javaslom, akik a „mindegy mi, csak édes legyen” kategóriába tartoznak. Mindenki más válassza inkább a Milky Way-t.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az idézet pontosan így hangzott el: " Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ebből ponte elég egy falat is"