2008. március 30.

Sok boldogságot, Anita és Attila!

Talán életem eddigi legjobb esküvőjén vettem részt tegnap. Apukám unokatestvére, Attila vette el menyasszonyát, Anitát. A kedvenc rokonaim, csak sajnos ritkán találkozok velük.

Ez itt az ifjú pár, röviddel az egyházi szertartás előtt szolid, elegáns öltözetben. Az esküvőt a Szent István Bazilikában tartották, ahol most jártam először, és teljesen lenyűgözött. Belülről talán még impozánsabb, mint kívülről.

Ugye megmondtam? Pedig ez a kép nem is szemlélteti jól, hogy mennyire szép.

Ez pedig már a menyasszonyi torta felvágása a budai várban rendezett mulatságon. A helyszínek, a zene, a vacsora, a borok és főleg a társaság - minden hibátlan volt. Örülök, hogy én is részese lehettem ennek a felejthetetlen napnak. Sok boldogságot az ifjú párnak!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Guru, what entice you to post an article. This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Thursday.

rH3uYcBX