2007. szeptember 26.

Az első

Most jutott eszembe, hogy mi volt íráskényszerem első megnyilvánulása. Muszáj elmondanom, mert lehet, hogy egyszer én is elfelejtem.
Karácsony volt, én pedig körülbelül ötéves lehettem. Tudtam már írni, mert meg akartam tanulni, és valahogy sikerült is. Szóval karácsony volt, pont az a pillanat, amikor a mamától hazaérve konstatáltam, hogy nálunk is járt a Jézuska, letette a karácsonyfát és alá az ajándékokat. A tesómmal versenyt futottunk, hogy ki tudja a legrövidebb idő alatt feltépni az ajándékokról a csomagolást. De mielőtt az elsőt felbontottam volna, valamiért megálltam. Beszaladtam a szobámba, és gyorsan felírtam egy fakockára filctollal, hogy „karácsony van”. Mindezt azért, hogy ha később olvasom, eszembe jusson majd az a boldog pillanat.
Az volt életem első „blogbejegyzése”.

3 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Ez nagyon jó történet :) Lám, megelőzted a korod ;)

Névtelen írta...

aranyos..:)
és amúgy ennek a vonalkódnak itt jobbra fent van vmi története? meg a számokat hasraütésszerűen írogattad oda? csak eziránt érdeklődnék:)
üdv!

Palásti Viktor írta...

:) A vonalkód története csak annyi, hogy kellett valami a fejléc jobb oldalára, hogy kitöltse az üres helyet. A számokat hasraütésszerűen írtam, kivéve az első hármat, mert az 599 Magyarország jele. Remélem kielégítettem a kíváncsiságodat.
Mivel elég gagyi megoldás volt, most odatettem egy új logót, ami a Vikiszava környezetvédelem iránti elkötelezettségét hivatott szimbolizálni.