2008. április 14.

Kik ezek a huligánok?


Főleg arra lennék kíváncsi, hogy ki az idióta, kopaszodó egyén ezen a térfigyelő kamera által készített képen, akit este 10 óra felé úgy vakítanak a fények, hogy napszemüveget kényszerül viselni. És mit keresnek olyan közel az úttesthez, ahol járda a környéken sincs? Vajon miben sántikálnak?
Elmondom. A három huligán mi voltunk: Kati, Zoli és én. Szokásos esti sétánkat teljesítettük, aminek állandó programja a helyi Tesco meglátogatása. Az áruházban egyszer csak felfigyeltünk az egyik volt osztálytársunkra, aki rendőrként teljesített szolgálatot. Épp a 299 forintos akciós napszemüvegeket nézegette, és ezt a mókát mi sem hagyhattuk ki. Csakhamar találtam is egy olyan, de olyan menő darabot, hogy rögtön elhatároztam, hogy ezért bizony ki fogom adni egy liter benzin árát. Így is lett, csak hazafelé nem tudtam hova tenni, ezért felnyomtam a fejemre, mint a vagányok.

A központhoz közeledve elkezdtem mesélni Zolinak erről a webkameráról, amit nemrég állítottak forgalomba, és amiről félpercenként felnyomnak egy képet az internetre is. Javasoltam, hogy örökíttessük meg magunkat, és álljunk be az út túloldalán lévő virágládák közül balról a harmadikhoz. Előtte megfigyeltem, hogy az az a hely, ahová a jó kompozíció érdekében el kéne helyezkedni. Át is ballagtunk az úton, közben Zoli bíztatott, hogy vegyem fel a napszemüveget. Persze nem kellett kétszer mondani. Felvettem, és nézzék csak meg, milyen jó kis ufo-fejem lett tőle ezen a gyér felbontású képen. Olcsó játék, mi?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))))

http://milio.sirc.hu/kep.jpeg
kicsipiros

Névtelen írta...

:D de nagyon ráértek...