2008. október 30.

Paradicsomos háttérkép


Ha a kenyeres kép tetszett, akkor gondolom ez még jobban fog.
A minap beszerzett piros papírok közül egyet feláldoztam a képért, mert a vízcseppek rendesen eláztatták, és hullámossá vált. Vagyis háttérnek soha többé nem lesz jó, de azt hiszem, megérte. A kép egyébként teljesen természetes körülmények között készült, az ablakokon bejövő fény világított.
Eredetileg Dórinak csináltam, mert tegnap mesélte, hogy mennyire szereti a paradicsomot. Szóval csak ő használhatná legálisan, de hátha nem haragszik meg, ha közzéteszem itt is. Tudom, hogy sokan odalesznek érte, ezért 1280×1024 pixel méretben tettem fel, mert a Vikiszava olvasóinak 36,09%-a ezt a felbontást használja monitorán. 51,81% használ 1024×768-as felbontást, arra a méretre szintén megfelel jelentősebb minőségromlás nélkül. Ha valakinek más képarányú a monitora, és így nem jó neki, de szeretné használni a háttérképet, dobjon nekem egy mailt a palasti.viktor[kukac]gmail.com címre a kívánt felbontás megadásával, és elküldöm.
Végül azt tanácsolom, hogy fogyasszák a paradicsomot, mert nagyon egészséges. Van benne vagy tizenháromféle vitamin.

1 megjegyzés:

liliom írta...

Szia Viktor!
Letöltöttem, nagyon jól mutat háttérképként!! Köszi! :)
Zsuzsi