2009. január 17.

Csöves lett „a Fehér”

Valamelyik nap, amikor kimentem a Horváth Autóba, Zoli izgatottan mondta, hogy nézzek be a mosóba, hogy mi van ott. Amikor beléptem, ez a látvány fogadott:



Bizony, elkészült a Swift, vagy ismertebb nevén „a Fehér”. Legalábbis belehegesztették a bukócsöveket, amik megfelelnek az FIA (Nemzetközi Autósport Szövetség) előírásainak. Erre azért van szükség, mert a tervek szerint Zoli idén már hivatalos versenyeken is indul majd, amit nagyon várok. Meg persze ő is. Ezért tölti most nap mint nap az autója szerelésével az idejét.
Itt sem bírtak ki két percet, amíg fotóztam az autót, hogy ne nyúljanak hozzá. Persze nem is baj, jobban szeretem, ha van élet a képeken.



A Fehérbe, ha jól emlékszem, 36 méter csövet hegesztettek, amin először megdöbbentem, de a töménytelen mennyiségű vasat elnézve tényleg igaz lehet.



Innentől kezdve gondolom már csak össze kell legózni az autót, amit Zoli nem először csinál. Az építés folyamatairól a továbbiakban is beszámolok majd.




Nincsenek megjegyzések: