2009. január 1.

Jól indult az év

Nem vártam sokat a szilvesztertől, mégis nagyon jól sikerült a tegnapi buli.



Pedig idén két részre szakadt a brigád, már akikkel előre elterveztük, hogy együtt szilveszterezünk. Mindannyian a Kinizsibe mentünk, de Gréta, Tomi és Fefe ott is vacsoráztak, amihez Zoliéknak nem volt kedvük. Nekem meg olyan mindegy volt, ezért úgy döntöttem, hogy velük leszek, aztán átmegyünk a Kinizsibe éjfélre. Úgyhogy mi nálunk vacsoráztunk, hagyományos szilveszteri kajákat. Zoli hozott jó kis lencsefőzeléket, később meg Kati virslit főzött.




Ez a kép még Fefe fürdőszobájában készült, ami kiválóan alkalmas bulizásra, mert komoly hifi van bent nagy hangfalakkal, meg uv cső a hangulat fokozása érdekében

Fogyott azért némi pezsgő, pálinka meg Bacardi is, úgyhogy fél 12 felé jókedvűen mentünk át a Kinizsibe, ahol találkoztunk a kispajtásokkal. Szerencsére elég sokan voltak, és ott sem hiányzott már a jókedv. Főleg, mikor megérkezett Bea, Dóri, Vanda és még pár barátnőjük, és úgy igazából elkezdtünk táncolni. Komolyan mondom, nem is tudom, hogy telt el olyan gyorsan az idő, de egyszer csak azt vettem észre, hogy 5 óra van. A következő pillanatban meg fél 6 volt, és indultunk haza. Nem, nem esett ki egy perc sem... talán csak nehezen tudok felidézni dolgokat, ezért tűnt fél órának az egész este. :)
Remélem, mindenki legalább olyan jól érezte magát, mint én. A boldog új év pedig legyen mindenkinek sikeres!

Nincsenek megjegyzések: