2009. január 31.

Vidám játék az amerikai foci

Tegnap a Kinizsiben rendezett retro bulin mondta nekem Ozzy barátom, hogy ma amerikai focimeccsük lesz az Ifipályán, menjünk ki megnézni. Én meg örömmel éltem a lehetőséggel, mert soha nem láttam még ezt a sportot élőben.



Figyeltem egy ideig a játékot, mire kezdtem felfogni, hogy mi is a lényege. A részletek ugyan még most sem tiszták, de az biztos, hogy egy sportfotózásra alkalmas fényképezőgéppel és teleobjektívvel nagyon jó eséseket fotózhattam volna. Azt hiszem, az esés fontos része ennek az ősi játéknak.



Úgyanúgy, ahogy fontos része az ellenfelek egymásnak rohanása is. Van egy fura alakú labda, amit dobálnak egymásnak, persze az a főszereplő. A labdával el kell jutni egy adott vonalig. Ha sikerül, az számít gólnak (vagy minek), de az ellenfélnek persze egyetlen célja van: megakadályozni a labda célba érkezését az azzal futó játékossal együtt. Szórakoztató, az biztos.



Egy-egy akció előtt rövid taktikai értekeztelet tartottak a srácok. Közben többen a tegnapi buli utáni másnaposságra is panaszkodtak.



Nem egy finom sport, mégis játsszák nők is.



Bobi örül, hogy még él. És lehet, hogy épp pontot is szereztek.



Ő Ozzy, aki tegnap több barátjának, köztük nekem is megígérte, hogy egy hónapra abbahagyja a dohányzást. Még azt is hagyta volna, hogy eltörjem a dobozban lévő utolsó szál cigijét, de egy másik haverja gyorsan elkérte, amikor meghallotta ezt a tervemet.



Sportemberek a játék szünetében.

1 megjegyzés:

Lab írta...

Játszanak még a srácok mostanában backyard footballt? Szívesen kimennék én is esni kelni.