2008. január 9.

Bemutatták az új Ferrarit

Amikor egy nő azzal hív fel, hogy mit jelent az Audinál az, hogy 80, 90 és 100, majd erre választ kapva megkérdezi azt is, hogy kívülről fel lehet-e ismerni a különbségeket, akkor már lehet sejteni, hogy ez nem lesz egyszerű beszélgetés.
De ha valaki lelkes, nem szabad megfosztani a tanulás lehetőségétől. Gabi pedig lelkes, tanulni akar, és tudni mindent az autókról, mert jövőbeli munkájához kapcsolódnak a négykerekűek. Ő már csak ilyen.
Amikor megismerkedtünk, bő hét éve, annyit tudott az autókról, mint én a konyhaművészetekről - vagyis meglehetősen keveset. Mivel én akkoriban elég nagy Formula 1 fanatikus voltam, őt is érdekelni kezdte a téma, és csakhamar képessé vált arra, hogy felismerje a mezőnyben a Ferrarikat. Vagyis megtanulta, hogy azok pirosak. Gondoltam, ezzel ki is merült a kíváncsisága, de mire észbekaptam, hogy mégsem, már Monzából hívott az Olasz Nagydíj pénteki edzésnapján, hogy épp a Ferrari boxban van, illetve hogy most vitték körbe a pályán mikrobusszal néhány miniszter társaságában.
Annyira le tudja nyűgözni az embereket, hogy szinte mindenhová be tud jutni egy versenypályán, ahová szeretne.
Egyszer, amikor belógott a Hungaroringre, Talmácsi Gábor is éppen ott tesztelt. Amikor meglátták, és kérdőre vonták, hogy mit keres a pályán, egyszerűen azt mondta, hogy újságíró, és máris barátságosan elbeszélgettek vele, sőt, Talma körbe is vitte motorral a mogyoródi pályán. Arról már írtam, hogy legutóbb Monzából hazahozott egy táblát emlékbe a versenypályáról. Ezek után azt hiszem, érezhető, hogy mennyire fanatikus. És ezek után nyilván nem lep meg senkit, hogy ez a párbeszéd zajlott le köztünk a legutóbbi telefonbszélgetés alkalmával:
Gabi: - Egyébként csalódtam, hogy nem tettél fel a blogra képet az új Ferrariról, meg nem is írtál róla.
Viktor: - Nem akartam, mert mások írtak már róla, és akit érdekel, úgyis látta.
G: - Jó, de akkor is írhatnál.
V: - Ennyi erővel írhatnék a versenyekről is, azzal meg már régen felhagytam.
G: - Akkor írj azokról is, én szívesen olvasnám.
V: - Köszi, de nem fogok versenyekről írni.
G: - Na jó, de akkor legalább egy képet tegyél fel a Ferrariról, meg mondjuk beszínezhetnéd pirosra a blogod hátterét... nagyon elengedted magad mostanában.
Ekkor döntöttem el, hogy felteszek egy képet a Ferrari idei versenygépéről, az F2008-ról, amivel Raikkonen és Massa harcol majd a világbajnoki címért.

Viszont ne haragudj Gabi, de nem fogom pirosra színezni a hátteret, mert szívemen viselem az olvasóim szemének egészségét.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

itt is nagyon nagyon helyes a Gabi, irigyellek hogy ismerheted

Névtelen írta...

Mclaren forever!!!! A ferrari szar!!!
Ezt ki ne töröld!!!!

Palásti Viktor írta...

Első névtelennek: én is irigyelném magam a helyedben.
Második névtelennek: ilyen érvek ellen nem tudok vitába szállni. És nem törlöm ki.

Névtelen írta...

Na azzé kiscsávó!!!!