2008. január 28.

Kellemes meglepetés

Csokiteszt: Tesco Chocolate Coated Raisins

Bevallom, engem egy kicsit zavar, hogy a Tesco saját márkás termékeinek nem tudnak valami fantázianevet adni, és ezért most csokoládéval bevont mazsoláról kell írnom mondjuk Tesco Fruity Balls vagy valami ilyesmi helyett.
A történet ott kezdődik, hogy tesztalanyra vadásztam, amikor szemet szúrt a Milka-lila csomagolás. A neves csokigyár eredményes marketingstratégiájának köszönhetően a lila szín olyannyira erős bizalmat ébresztett bennem, hogy még a Tesco felirat megpillantása után sem tettem vissza a terméket a polcra. De nem akarok rosszmájú lenni most sem, ha már akkor úgy döntöttem, hogy kap egy esélyt.

Azt azért hozzá kell tennem, hogy tévedésből vettem meg. A zacskón látható grafika alapján azt hittem, hogy törökmogyorót rejt a csokibevonat. Bár gyanús volt, mogyorós M&M's rajongó lévén mégis annyira megörültem ennek, hogy még a raisin szó elolvasása után sem jöttem rá az igazságra. Raisin, persze, mazsola. De miért írják ezt rá egy csokidrazséra, aminek mogyoró van a közepén? - eképpen gondolkoztam, ahogy most megpróbálom utólag rekonstruálni a kritikus másodperceket. De mivel kedvező volt az ára is, gondoltam, mit veszíthetek, hát a kosárba dobtam.
Most jött el az írás közben a pillanat, amikor eszembe jutott, hogy a kedvező árat számszerűsítenem is kéne, de persze a blokkot megint elfelejtettem eltenni. Viszont áldom a rendetlen eszemet, hogy a tescos szatyorban, amiben felhoztam ide a csokit (és amit azután az asztal alatt felejtettem), a vásárláskori előrelátásomnak köszönhetően ott volt az összegyűrt blokk. A kis papíron pedig ez olvasható: TS tejcs. mazs. drazs - 149 C. Tényleg, tudja valaki, hogy Ft helyett (a végösszeghez már forint van írva) miért C szerepel a blokkon? És ahogy tovább nézegetem a blokkot, persze találtam rajta egy hibát: az áruház a saját címét nem tudja normálisan leírni, mert Ceglédi utcát ír út helyett. Szánalmas, komolyan.
De a lényegre visszatérve, 149 forint nem sok egy zacskó mazsolás csokiért, ami még finom is. Mert igen, meglepően finom volt! Érdekes, de nem találtam kivetnivalót benne. Sőt, a tesztelés napján szereksztőségünkben járt Juhász Péter is - aki szintén nem arról ismert, hogy ha csoki kerül elé, azt otthagyja -, és ő is osztotta véleményemet. Ha jól emlékszem, azt mondta, hogy egész ehető. Ami pozitív értékelés, higgyék el!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

látom az alapvető élelmiszereket sikerült beszerezni:P

Palásti Viktor írta...

;)

Névtelen írta...

csak hogy ismet ne a lenyeghez szoljak hozza: KLIKK ide - teszkohonlap
Itt is el van irva a cim, de ennel meg erdekesebb ha megnezed hogy hova pozicionalja a kis piros pont az uzletet.

Palásti Viktor írta...

Hú, tényleg! Valamit nagyon elnézett, aki csinálta a térképet. Kíváncsi vagyok, hányan keresték már a nagykőrösi Tescot ez alapján.

Névtelen írta...

A "C" jelzés azt jelenti hogy élelmiszer. Aminek kevesebb volt az adója mint pl.az italoknak, ameddig nem lett egységes az adója mindennek.

Palásti Viktor írta...

Köszönöm szépen a hasznos információt, Zsuzsi!

Kriszta írta...

Drága Vik! Szeretettel ajánlom figyelmedbe a "Stühmer" csoki szeleteket,isteni finom. (Sparban láttam még csak)
A karamelles valami elképesztően jó...de vigyázz,mert "maszatol" és tapogasd meg kicsit,hogy nincs-e összetörve!
Várom a véleményed a blogon keresztül! Puszi